Vermeld in het kort wat je aanbiedt en voor wie het geschikt is in ongeveer 3 à 4 regels.
Eventueel een korte slogan.

ZOU HET LEVEN NIET MOOIER ZIJN ALS
Probeer hier de verlangens te omschrijven van jouw potentiële klanten zonder direct jouw dienst/product te benoemen. Dus wat is het streven (bijvoorbeeld: goed kunnen plannen, geen stress meer hebben).
Ook dit kan je eventueel puntsgewijs noteren met een iconenlijst.
Belangrijke woorden kunnen eventueel dikgedrukt worden gemaakt om een duidelijk beeld aan te geven. De dikgedrukte woorden vallen gelijk op.
Maak jezelf weer compleet
Schets nu heel kort de droomsituatie van jouw doelgroep. Dus hoe zou hun leven eruit zien als bovenstaande situatie opgelost zou worden. Probeer in een paar regels de aandacht van de bezoeker te trekken.
Promoot nu jouw product / dienst, oftewel de oplossing.

Datum training
Tijd training
Prijs training
Zet nu de eerste stap
Benoem hieronder de pijnpunten die een potentiële klant ervaart voordat ze gebruik maken van jouw product of dienst.
Je ontdekt tijdens de [naam training] :
- Meer inzichten over jezelf
- Bewustwording van je lichaam
- De oorzaak van je problemen
- De oplossing etc.


Over [naam]
Tijd om iets over jezelf te vertellen. Stel jezelf kort voor en leg uit waarom jij /jouw producten geschikt zijn om het probleem van jouw doelgroep op te lossen.
Het is belangrijk om jouw expert status nadrukkelijk te vermelden. Vermeld bijvoorbeeld behaalde certificaten, gevolgde opleidingen, diploma’s etc.
Verder kan het mooi zijn om te vermelden hoeveel klanten je ongeveer geholpen hebt en of je eventueel in de media bent geweest (voor bijvoorbeeld interviews).
Tot slot willen bezoekers weten wat jouw missie is. Waarom bied jij dit product aan en wat hoop je er mee te bereiken.
Live training: [naam training]
Een korte uitleg over de training. Wat leert de gebruiker en wat zijn de voordelen.
Datum: [datum]
Tijd: [tijd]
Aantal deelnemers: maximaal 100 deelnemers
Investering: [prijs]
Locatie: online via Zoom